středa 16. září 2015

Brno-Praha

Cesta do Japonska začala velmi brzy. V jednu ráno, konkrétně, uh uh. Ale byla celkem v pohodě, na dálnici nebyl provoz. Kdo by taky někam jezdil tak pozdě v noci. Zato letiště-prezident bylo živé celkem dost, na to, jak pozdě (nebo brzy?!) bylo.


U odbavovací přepážky jsem zjistila, že jeden můj kufr váží 23,3 kg, ale naštěstí to nevadilo, a ten druhý 22,2, což je hezky v mezích. Taky jsem si nechala zvážit baťoh, protože jsem se bála, aby nebyl, jakožto palubní zavazedlo moc těžký. Vážil tuším 10,8 kg, ale slečna za přepážkou říkala, že to je jedno, že to stejně neváží, takže taky v pohodě. Jéééj! (A ještě se mě zeptala, jestli chci sedět u okna nebo v uličce, takže jsem celou cestu seděla u okna, jééééj!)

2 komentáře:

  1. No, tos teda neviděla, jak bylo letiště živé kolem poledne, když jsem se tam vracel krze stejdže některých keší! ;)

    OdpovědětVymazat