středa 7. října 2015

Dango party no cukimi

Minulou neděli (27. 9.) byl prý měsíc nějaký extra velký a tak se všude možně dělaly různé pozorovací akce. Já jsem ale už byla unavená, tak jsem zůstala doma. Což vůbec nevadilo.
V I-Housu je všechno party. Plácáme si onigiri, je to party. Patláme si dango, abychom ho pak mohli sníst na střeše, je to party.
A tak jsme měli dango se třemi ruznými posypkami/polevami seděli/stáli na střeše a koukali na měsíc...
Měsíc cestou z výletu
Dango
Dango s přídavky
Měsíc za mraky
Měsíc mezi mraky

6 komentářů:

  1. Krásný život- samá pááárty!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ve st jsme na ČT 2 sledovali program o Japonsku. Viděli jsme některé z chrámů i Kjóto. Zdravíme Tě!
    B a J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... možná jste viděli i nějaké, které jsem já ještě neviděla... :D Co možná, určitě... ;)

      Vymazat