sobota 3. října 2015

Tak nějak pátek

V pátek nastaly kromě školy nějaké další, leč drobné věci, tak je asi shrnu všechny v jednom článku...
Hodiny jsem měla první a třetí a mezitím jsem se spolurjúgakuseiem bloumala po kampuse. Byli jsme se podívat do knihovny, ale žádnou z knížek, co jsem si chtěla půjčit jsem nenašla. No což, stejně jsem je zas tak moc nepotřebovala. Zkusím to zas někdy příště.
Kójama lunch - nejlevnější jídlo (jen ¥ 250), něco jako "místní specialita" - salát, kroketa, karbanátek, rýže (k pití mám čaj)
Po obědě jsem měla ještě jednu hodinu. Z většiny místností (no, rozhodně ne z té bez oken), kde jsem zatím byla je úžasný výhled:
Nejbližší budovy jsou škola, ta uprostřed je jídelna
Hory v pozadí
K večeru jsme měli "onigiri party" - no, takový skoro workshop. Prostě jsme si plácali onigiri... :D
Moje první onigiri (ne celoživotně, ale za ten večer)
A pak byla zase party party. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat