úterý 20. října 2015

Na hradě Nidžó-ó, po-otkám se s nindžo-ou

(Zpívejte na melodii "na hradě Okoři")
Spoiler alert: žádného nindžu jsem neviděla, všichni byli profesionálové.

V sobotu 3. října jsem se svou buddy Harukou vypravila podívat se na hrad Nidžó, pozůstatek to tokugawského šógunátu, postavený v rožku původního císařského paláce. Má dva vodní příkopy a v tom vnitřním žijí kapři, které můžete krmit. Jééééj! (Krmily jsme kapry!)
brána za venkovním vodním příkopem
věž za venkovním vodním příkopem
mapa
palác Ni-no-maru

zahrada
já a Haruka
vnitřní vodní příkop
kapři

zahrada
opevnění
vnitřní vodní příkop
zahrada
...
...
Vevnitř se nesmělo fotit, takže z vnitřku pro vás mám jen fotky pohlednic (které už údajně i přišly, ehm... mám zpoždění, no)...
audience u šóguna
sakura ("nástěnná" malba)
páv ("nástěnná" malba)
Sequel, zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat