pondělí 5. října 2015

Učótengai

Výprava velrybářská nezdařila se, protože nejeli jsme na velryby, ale na mr-... knížky. Ehm, jak moc ok nebo not-ok je mluvit v Japonsku o velrybářské výpravě?

Bylo brzké sobotní ráno 26. 9. ... ehm, bylo sobotní dopoledne 26. 9. ... a já jsem vyrazila do BookOffu koupit si nějaké knížky. Protože jsem chtěla trošku ušetřit, svezla jsem se ke svatyni Kamigamo školním autobusem a zbytek cesty na metro došla pěšky podél řeky Kamo.
Když jsem vystoupila z metra, šla jsem asi pět minut špatným směrem, samozřejmě. Mohlo za to japonské označování ulic a mapa, protože poloha Slunce mi jednoznačně říkala, že jdu špatným směrem (o polohách Slunce a geomancii a tak vám povím někdy příště... snad...). Když jsem se konečně našla, otočila jsem se a vyrazila správným směrem. Ale co, aspoň jsem viděla pidi-svatyňku mezi vyššími budovami. Co Tokio, my to tu máme taky... :D
V Book-Offu jsem byla asi tři hodiny, než se mi podařilo najít jednu z knížek, co jsme chtěla (kromě HP - o tom jsem věděla už z minula). Tedy řeknu vám, to jejich řazení! Jednou to řadí "abecedně" podle autora, jindy podle nakladatelství a nechtějte, abych začala o manze, protože to jsem ještě nepochopila...
Nakonec jsem si prozatím koupila knihy tři:
HP (velká vzadu) je must-have, Učóten Kazoku (bílá vpravo) je předloha jednoho z mých oblíbených anime a Kokoro (s kolečky vlevo)... no, když jsem ho tam viděla, neodolala jsem. Nevím, jestli někdy budu mít odvahu a schopnosti se do něj pustit, ale aspoň to bude vypadat dobře na poličce (a bylo jen za 200 jenů, tak mi řekněte, kde seženete ozdobu na poličku za cca 40 Kč? :D )
(Pro Míšu: Chtěla jsem se podívat i po té Duraraře, ale když jsem ji i po těch třech hodinách nenašla, naznala jsem že nie je. But I keep searching.)
(Pro Klárku (jestli to tu čte), či kohokoli jiného, kdo by měl zájem: Měli tam i nějaké Sherlocky, za cca 260-360 jenů, takže když mi napíšeš jaké bys chtěla (a pokud by ti nevadilo, že možná budou trošku očtení), můžu se někdy skočit podívat, jestli je ještě nemají, případně se dobrodružně vypravit do jiného BookOffu.)

2 komentáře:

  1. Oh, Kokořo... dúfam, že máš to svoje na správnom mieste (druhá polica vpravo, vedľa Wagahai wa neko de aru) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha! Wagahai wa neko de aru ještě nemám! :D No... vpravo ta police ale je... ;)

      Vymazat