čtvrtek 28. ledna 2016

Jak jsme byli lyžovat

Už jste někdy lyžovali v teplákách? Když jsem odjížděla do Japonska, rozhodně jsem nepočítala s tím, že tu budu lyžovat. A i kdybych s tím počítala, stejně bych si věci na lyžování nebrala, páč jsou rozměrné.


Ale pak nám napadl sníh a lidi začali "pojďme lyžovat..." ... a já, jak se mi normálně moc nechce, tak se mi zachtělo. A tak jsme onoho krásného sobotního dopoledne 23. 1. vyrazili, Ivanka, Sabi, já a Luis, který je z Mexika a nikdy nelyžoval. Ivanka našla malou sjezdovku kousek od nás (asi hodinku cesty autobus, který odjíždí kousíček od I-Housu), ale víc v horách, takže tam bylo spousta sněhu.
domeček
sjezdovka
Víte, jak mají Japonci (nebo některé jejich firmy) takové to motto? Ne, nemyslím 'Sakura, sakura!', mám na mysli 'Anzen daiči' (~Bezpečnost především)... tak na lanovce vůbec neměli takové ty bezpečnostní tyče, aby z ní lidé nepadali. :D Ale měli tam půjčovnu lyží i vybavení.
První jízdu jsem omylem vystoupila moc brzy, protože tam měli místo asi v půlce kopce, kde se dalo vystupovat a mě to zmátlo, ale ukázalo se to býti dobrým omylem - pro Luise to bylo dobré, protože ta horní část, kterou jsme napoprvé nejeli byla úzká a klikatá, a  pro mě to bylo dobré, protože se mi vypla lyže a už se nechtěla připnout, takže jsme nemusela na jedné lyži sjíždět dolů tak dlouho. A pak jsem dostala jiné lyže a už to bylo dobré.
sjezdovka z půlky dolů
 
horní část sjezdovky a krajina

Ivanka učí Luise lyžovat
k obědu jsme měli karé
(A co říkáte na můj skvělý lyžařský účes? :D )

malá Japončátka na lyžích jsou úplně stejně vražedná jako malá Češátka a Slovenčátka
V jednu chvíli se i Ivance vypla lyže a než jí je vyměnili, Luis se stihl seznámit s bandou japonských snowboarďáků... :D
taky jsem se nechala vyfotit, abyste mi věřili, že jsem taky lyžovala...
 
troška krajiny

Žádné komentáře:

Okomentovat