čtvrtek 28. ledna 2016

Síla se probouzí, doslova.

... aneb jak jsem byla kině.

Není to zase tak velké dobrodružství, spíš taková menší kulturní zajímavost. Víte, jak u nás kino začíná tak někdy kolem poledne a poslední filmy jsou až tak do půlnoci (s tím, že končí tak kolem té druhé, že jo)? No, tak v Japonsku ne. Vzhledem k tomu, že poslední metro jede někdy kolem půlnoci (a autobusy před jedenáctou), lidi by se nestihli dostat domů.
A tak jsem šla včera (27. 1.) na Hvězdný války - v devět hodin ráno. Film začínal 9:20, ale chtěla jsem si být jistá, že budu mít dobré místo, tak jsem před kinem stepovala už chvíli před devátou, dokud neotevřeli... koupila jsem si předražené churro a Colu (inu, kinostrava je všude stejně oceněná)... a nakonec nás bylo v sále tak asi sedm... (nevím ale, zda je to brzkou hodinou, dobou, co už to dávají, nebo proto, že to bylo v originále s titulkama...).

... a večer jsem šla s Harukou na moc dobrou sobu ^__~ :

Žádné komentáře:

Okomentovat