středa 27. ledna 2016

Sněží, sněží, mráz kolem běží!

Nasněžilo. Úterý nic, ve středu (20.) jsme se vzbudili a sníh!


Kdyby všechno šlo tak, jak by mělo, okamžitě bych vyrazila na Kinkakudži (Zlatý pavilón), protože o něm všichni básnili, kdo-ví-jak není krásný, když je zasněžený, ale byl poslední týden školy a psali jsme písemku z gramatiky a pak jsem měla referát (o škole v lednu, jinak známé jako dva týdny pekla, vám napíšu příště), takže jsem nemohla... ale aspoň nám kvůli sněhu posunuli školu, tak jsem místo opakování vyrazila trošku na procházku...
když jsem vylezla na balkon, Ivanka s Feru a Luisem (v okamžiku focení šel zrovna pro hrnec a mrkev) už stavěli sněhuláka
zasněžená kola
Měla jsem ze sněhu takovou radost, že jsem v té chumelenici začala vymýšlet blbé vtipy:
- "♪Do you wanna build a snowman?♫"
- "Nope, I already am one!"
ve sněhu vše vypadá půvabněji - i váš nejlepší přítel v nouzi nejvyšší, SevenEleven
"Já bych to  nazval prostě 'Chumelenice'."
škola pod sněhem
Než mi skončily hodiny, vylezlo slunce a začalo sníh rozpouštět. Do druhého dne zůstal už jen na těch opravdu neosvícených místech a pak zmizel i odtamtud. Na pár dní pak ještě byl trošku i na hoře Hiei.
ještě škola
jezírko
...
zasněžená Hiei-zan

Žádné komentáře:

Okomentovat