pondělí 21. prosince 2015

A je po čaji

Tak se nám s Alou v pondělí 14. 12. konečně podařilo jít zase do sadóbu...

... a dozvěděly jsme se, že je letošní poslední keiko.
Tududum.
No, ale bučó mi vyložila mé možnosti - buď se můžu stát plnohodnotným členem na příští semestr (což mě poněkud děsí, abych pravdu řekla, protože by po mě asi chtěli i účast na očakaiích, kde by se mi nepochybně podařilo spáchat nějakou ostudu a pak bych se musela obarvit na blond a nosit sluneční brýle až do konce pobytu, aby mě nepoznali...), anebo jim tam můžu přicmrndávat, jak teď, ale to vy mě to učili trochu jinak (úplně si už nepamatuju, jak přesně... a to se mi zas nelíbí, páč bych byla úplně děsně spešl...) - a pak nás naučila, jak správně skládat fukusu.
(fukusa je to červené)
Tak mám teď tři měsíce na rozmyšlenou...

1 komentář:

  1. Choď do toho. Bukacu je síce prísnejšie, než sákuru, ale stojí za to!

    OdpovědětVymazat