čtvrtek 31. prosince 2015

Hačiman-gú no sankei

V neděli 27. jsme s Harukou šly na moc dobrý rámen a v pondělí po škole (ano, měli jsme 28. 12., a pouze 28. 12. školu; a to ještě jeden vyučující řekl, že nepřijde, takže jsem měla jen jednu hodinu :D) jsem vyrazila do Hataeda-Hačiman-gú, čili svatyně kami Hačimana, kousek od I-Housu.


moc dobrý rámen
Hačiman je božstvo lukostřelby a války, nebo přesněji patron válečníků, a taky ochraňuje Japonsko a císařský rod a je tak trochu rodové božstvo Minamotů (všichni fandíme Minamotům, ok?) a... taky je vlastně císařem Ódžinem (údajně žil v letech 200-310... inu božstvo).
Svatyně je tady kousek a už mockrát jsem si říkala, že se tam půjdu podívat, ale nikdy nebyl čas (nikdy není čas na to, co je blízko, že jo... :D ).
vstupní torii
 A nebyl tam nikdo, ani noha. Opuštěnější udržovanou svatyni jsem ještě neviděla.
 
torii k vedlejší svatyňce následovaná cestou s popadaným listím, z nějakého důvodu to bylo trošku děsivé
Tak nějak se ukázalo, že to byla moje poslední návštěva svatyně v tomhle roce (proč pro to není slovo?).

A včera (30.) přišel poslední balíček s vánočními dárky (Děkuji, Ježíšku!) a cukrovím od babičky! ~(^__^)~

Žádné komentáře:

Okomentovat