pátek 4. prosince 2015

Taková pohodová sobota...

V neděli 22. 11. se v Kamigamo-džindže konal každoměsíční trh.
Vypravila jsem se tam spolu s Eki a s nekalým záměrem, že bych tam třeba mohla potkat svou host family, poněvadž říkali, že tam taky chodí...

A zadařilo se. Krom toho to tam taky bylo nádherně podzimně...
nějaký starý japonský tanec s chlapíkem pod dekou
 
 
Potom jsme vyrazily směr Manga Museum. Měli tam výstavku o "The World of Manga for Men" (Svět mangy pro muže; různé obrázky z mangy se samuraiema a jakuzákama) a výstavku o vývoji mangy, druzích mangy atp. A všude po stěnách, police s mangou.
V jedné místnosti měli kamišibai. Bylo mířené na děti,  takže jsem mu nádherně rozuměla. A vypravěč byl prostě úžasný.
A měli tam katanu. Možná fakey, ale katanu.
 
Muzeum dříve bývalo základní školou, která, jak jinak, měla školní hřiště. To hřiště má dnes povrch z umělého trávníku a když jsme odcházely, válela se tam spousta lidí a četla si. Do muzea se dá koupit roční vstupenka.
Po muzeu jsme byly řádně vyhládlé a tak jsme se šly najíst do mé oblíbené gjóza restaurace (o jiné nevím a byla jsem tam teď už dvakrát, ale mám ji ráda). Hned vedle ní je uprostřed bloku svatyně...
A pak už jsme se jen vypravily na Šidžó na pořádně předvánoční nákupy...
Koupila jsem si diář s Shirokumou a gumičku na diáááář.

... a bentóbakoooo!

Žádné komentáře:

Okomentovat