středa 23. září 2015

Jak na jetleg

Vzhledem k tomu, že se mě maminka i tatínek ptali, jak jsem se vypořádala s časovým rozdílem, rozhodla jsem se, že vám o tom něco povím.

No... v sobotu ráno, den před odletem, jsem vstala tak nějak normálně. Šla jsem spát asi o půl dvanácté večer. Vstávala jsem hodinu na to. Do šesti (odlet) jsem rozhodně nespala. Pak jsem si zdřímla tak na půl hodinky maximálně při letu do Frankfurtu. Necelou hodinu jsem "spala" ve Frankfurtu na letišti. Letadlo z Frankfurtu letělo o půl druhé. Během jedenácti hodinové cesty do Japonska jsem spala asi třikrát hodinu (ne, že bych nechtěla, nešlo to). V Japonsku bylo skoro půl osmé ráno, když letadlo přiletělo. Přílet následoval všechen ten zmatek popsaný dřív, během kterého jsem spala asi dvě hodiny. Doopravdy spát jsem šla až večer...
Takže asi tak: k smrti unavenému člověku je nějaký jetleg a podobná vtipná slovíčka úplně jedno. :D

A tím se s vámi pro dnešek loučím, už je po čtvrt na jednu ráno a já bych neměla/nechtěla tohle předzítří moc protahovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat