neděle 20. září 2015

Pokojíček

Tentokrát méně povídání a víc obrázků, což jistě potěší všechny z nás. ^__~

Když jsem vešla, říkala jsem si, že být to u nás, bude všechen nábytek z dřevotřísky. Tolik jen k prvnímu dojmu. Ale vlastně je to všechno velmi hezké a tak... :)
Moje postel s dekou, tenkou peřinou, tlustou peřinou, věcí na matraci a matrací. Polštářek někde zmizel.
Nutno podotknout, že matrace je tvrdá jak šutr, ale když se na ni dá "věc na matraci" (možná bychom jí mohli říkat futon, pro zjednodušení), všechno je rázem o 100% lepší a tak akorát.
Vpravo moje postel a skříň a, než se zeptáte, společná lednička. V modré tašce je povlečení mé spolubydlící (mé už je vybalené a částečně v provozu), která tam v té době ještě nebyla.
Polštářek je takový malý a... je naplněný něčím. Říkám tomu rýže, ale rýže to nebude, to je přece jídlo. :D Někteří lidé si tu stěžovali, že je moc tvrdý a koupili si opravdový polštář. Mě ze začátku vůbec nevadil (byla jsem fakt utahaná) a zatím mi ještě pořád moc nevadí. Když mi přijde nepohodlný, prostě ho odsrtrčím a spím bez něj. Ale kdo ví, možná si nakonec taky koupím normální polštář...
Povlečení je tu takové divné - na jedné straně není přes celou peřinu, místo toho je tam taková díra. Ale poradila jsem si. Rozhodla jsem se, že je to proto, aby bylo vidět, jaká je ta peřina hezká... :D
Pohled směrem k balkónu.

Můj stůl. Lampička má dotekové čidlo, ač vypadá trošku předpotopně, sasuga Japonsko.

Koupelna. (Je na schodečku, tak se do ní zouváme...)
Balkón.
Myslela jsem, že ta hora vlevo je Hiei, ale podle mapy je to nějaká jiná. Zatím nevím, která.
(Možná se mi podaří udělat celé jedno panoráma...)

4 komentáře:

  1. Když jsem byl malý, tak jsme taky mívali taková povlečení s dírou. Nebo je možná měla jen babička? (Naše babička, ne vaše, co je naše maminka.)

    Koupelnu či spíše sprcháč se schodem jsem zažil letos v hotelu v Moldávii. Byl to ale schod cca třiceticentimetrový, takže jsem při "vystupování" vždycky trnul, že mi ta noha, co zůstávala nahoře, uklouzne na mokrejch kachličkách. Považoval jsem to za sovětské specifikum, stejně jako dveře toho sprcháče, které nebyly rovnoběžné se stěnou. (Hotel byl původně vysokoškolskými kolejemi, podle vzhledu tak ze 70. až 80. let.)

    A ten polštářek - nesouvisí jeho tvrdost s tím, že oni ti Japonci tradičně spávali s polínkem pod hlavou? Nebo je to jen pomluva? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mamka taky říkala, že taková povlečení taky mívala... než jsem se narodila. Já je vidím prvně. :D
      I naše koupelna má schod vysoký, asi tak těch 30 cm.
      Noo... ne úplně polínka, spíš skříněčky na korespondenci a tak... ale někdy na nich měli něco měkkého. :)

      Vymazat
  2. Já mít sypací polštářek, tak si pískám to jsou nejlepší polštáře pro mě - jsou malé, takže je můžu snadno odsunout někam pryč a spát rovnou držkou na prostěradle :D :D
    Lampička je kůl! Sasuga!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky to tak někdy dělám... :D
      (Love your profile pic, btw :D)

      Vymazat