středa 23. září 2015

Večerní výprava

V sobotu večer jsme vyrazili za kultůrou, totiž do podívat se do čtvrti Gion 祇園 a na svatyni Jasaka 八坂神社. Fotky už jste asi viděli na Facebooku 臉書 (toho si nevšímejte, to je jen inside joke), ale něco vám tom povím.

Jeli jsme vláčkem. Jej. S přestupem. Jej. A pak jsme vylezli kdesi ve městě a tam to vypadalo jako... město. Tolik lidí jsem tu ještě neviděla. A všechno svítilo! Jej! A pak tam byla řeka a Pontočó 先斗町 a restaurace nad řekou a vypadaly úplně přesně stejně skvěle, jak jsem si je představovala. No, trošku lepší by to asi bylo, kdyby to bylo někdy v období Edo 江戸時代, ale člověk nemůže mít všechno naráz. :D
Půjčila jsem spolužačce foťák a do záběru jí vlezla nějaká žencká...
Už je pryč.
Teď nevím, jestli je to geiša, nebo paní domácí z Gintamy... (nebo někdo úplně jiný)
Kabuki divadlo
Prošli jsme takovou slavnou hezkou úzkou uličkou a vrátili se zpět k řece, kousek za kterou byla svatyně. Hezky jsme si všichni umyli ruce, nejdřív levou, pak pravou, a vypláchli ústa a už jsme byli tam.

Pětijen do díry, zazvonit na zvon a je to. :)
Vstup
Místo pro očistu

Část svatyně...
...
...
Hlavní část. (Slečna se žlutým batohem je moje spolubydlící.)
Lampiony
...
...
...
Východ (nebo vchod, záleží na tom, ze které strany zrovna jste)
Mrzí mě, že jsem si nastavila foťák na ne úplně dobrý režim a spousta fotek je rozmazaných. No... další důvod, proč se tam ještě vrátit. Jo, a kdokoli za mnou odkudkoli pojedete, sem jdeme večer (klidně i ve dne, ale hlavně večer), tak si to tak naplánujte. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat