neděle 27. září 2015

Technika

Ve škole po nás chcou nějaké dokumenty a kopie různých průkazek a pasu a tak.

Ve středu jsem tedy vyrazila na kole ke škole (heh, ono se to rýmuje), abych si vše v knihovně vytiskla a zeptala se na zahraničním na nějaké věci ohledně rozvrhu, a zjistila jsem, že je všechno zavřené. Tedy, na kampus se dostat dalo, ale nebylo tam co dělat. Tak jsem se tedy vrátila zpět nahoru a zamířila do 7/11. (Ano, mají tu v supermarketech kopírky.)
Kombini bylo plné ostatních rjúgakuseiů, co si ty věci potřebovali okopírovat taky. Zdá se, že v Japonsku je kopírování různých průkazek docela běžné, protože na to mají zvlášť možnost, která průkazku okopíruje z obou stran na jednu stránku.
Bohužel jsem si ale jednu kartičku spletla, takže jsem se musela vrátit ještě jednou. Což ale zase bylo dobře, protože jsem ještě něco potřebovala vytisknout a předtím tam bylo moc lidí a nechtěla jsem zdržovat. Teď už tam ale nebyl nikdo, takže jsem se hrdinně pustila do objevování záhad kopírky... a zvítězily jsme. (Plurál, protože to bylo společné vítězství.)
Úžasné, co ti Japonci všechno nemají... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat