středa 23. září 2015

Procházka - 2. kolo

Když jsem si trochu odpočala po návratu ze školy, vyrazila jsem po svých úterních stopách, částečně.


Druhé jama-mawari (kolem-hory), jak své úterní procházce říkám, by trvalo moc dlouho, tak jsem se rozhodla to na křižovatce, která mě z civilizace vyvedla, otočit zpět. Bohužel, při bližším zkoumání se ukázalo, že jediná cesta zpět je po té hlavní silnici (která pak vede kolem 7/11 dál ke škole), takže jsem  se ještě trošku zatoulala mezi domečky. A našla další hřbitov... nebo spíš druhou půlku toho minulého (oddělenou tou velkou silnicí).
Ulice
Roztomilý plakátek, abyste sbírali, co vypadne z vašich pejsků
Chodník podél řeky
Hlavní silnice

Prostě pole mezi domky...
Když jsem se vrátila (tentokrát ještě za světla, abyste věděli!), konečně jsem si uvařila nějaké vlastní jídlo. No, uvařila... šupla jsem rýži do rýžovaru a pak ji posypala tuňákovo-řasovým furikake. Ňam ňam.
Večeře

4 komentáře:

  1. Hele, jaktože jsi to napsala už zítra? S:/

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem četla nadpis, myslela jsem, že jso vyrazila na kole! Možná by se Ti na kole dělaly obhlídky líp;-)

    OdpovědětVymazat