středa 23. září 2015

Koupila jsem si kolo. Draze. Prý.

Včera jsem si koupila kolo.
Říkali, že by v tom obchodě měla být levná, tak jsem tam šla. Když jsem ale pak říkala v I-Houseu, co stálo, že prý je to moc drahé... Co stojí u nás ojeté kolo v dobrém stavu?

Ale mám kolo! Iiiiii se zámkem (za peníze navíc)... a hezkou nálepkou, že je moje, a druhou, že ho můžu parkovat u I-Houseu. A košíkem a stojanem (jiným, než máme v u nás... taky jsem se s ním chvíli potrápila, ale už si rozumíme) a minizámkem (v ceně) a dynamem.
Kolo gazellovitého typu. Pro ty z vás, kteří nevědí, co to znamená, což jsou všichni kromě tatínka, přikládám fotku:
To černé v popředí
Jezdí dobře a dokonce jsem na něm vyjela skoro celý kopec k nám nahoru (na mou obranu, i Japonci místama svá kola vedli), když jsem si zvedla sedátko.

3 komentáře:

  1. Hezky!!!! A já Ti radím ať si koupíš kolo:-)A Ty už ho máš! Super!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jo jo... každý by měl mít takové kolo... :D

      Vymazat